måndag 9 januari 2012

Varför åka till japan när du kan få en japansk sinnlig helhetsupplevelse i skånska myllan?

Välkommen till ett magisk 2012 där jag kommer att bjuda på härliga japanska sinnliga upplevelse i olika sammanhang.

Om du har ledig och finns kring Staffanstorpstrakten rekommenderar jag dig varmt ett besök på : Mat och Resmässa på Hulténs lördagen den 21 januari  mellan kl 10 och 16 där vi kommer att bjuda på performen  Shodo. Vid vårt utställningsbord lockas dina sinnen in i en japansk atmosfär genom att vi bjuder på japansk te och prova på japanska tecken. Som en utveckling i vårt koncept jobbar vi nu med vidare med att erbjuda ett sinnlig upplevse paket for hemma bruk med mini buddhaboard, mini kalligrafi kompendim och en cd skiva med japansk musik pa fiol. När maretialet är klar bjuder jag på smakprov här.

Video på hur en Buddha board fungerar




Annat spännande som hander under januari är att jag har  en ny workshop som jag har glädjen att prova på hos några deltagare. Mer om det kommer längre fram i januari.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar