måndag 28 maj 2012

Japansk Njuta Paket - ett annorlunda tips på student eller sommar present

Japansk Njuta Paket
Nu närmar det sig för terminens slut och sommaren är på gång.
Många gånger är vi söker vi denna tid på året efter presenter och gåvor.
För att ge bort till studenter eller andra som vi vill visa lite uppskattning för.

Jag själv brukar vilja att mina gåvor ska vara något vackert, skönt, njutningsfullt eller
lärorikt och gärna annorlunda.

Och nu har jag efter de önskemålen skapat ett paket som jag säljer på beställning
Japansk Njuta Paket - reflektion och kreativitet

Japansk Njuta Paket




Paketet är upplagt så att det tilltalar sinnena. Den du ger gåvan till  får ta del av toner från fiolen som spelar japansk musik, läsa om japansk kalligrafi och dess bakgrund i lilla kompendium som på framsidan kan du med fingertopparna känna att tecknet är handgjort. Konsthantverk. och sen får din vän/släkting möjlighet med lilla penseln prova på japansk kalligrafi om o om igen på budddha board. En tavla som med vatten tecknar man sitt tecken och sen absorberar vattnet efter en stund och sen är tavlan redo för att du ska teckna ett nytt tecken ( se på film som också ger exempel på fokus övningar som är lika användbara för barn, ungdomar och vuxna).



Med musiken i bakgrund och utövande av kalligrafi ges det möjlighet till en meditativt stund som skapar utrymme för reflektion och kreativitet

Om du är intresserad att köpa kostar det 300:- inkl moms men porto tillkommer.
Ring 073-6160194 eller maila rinella@rinella.se så får du information var du ska sätta in pengarna och jag sänder dig din Japansk Njuta Paket.

Varför inte köpa en sommar/semester gåva till dig själv.

Varmt välkommen höra av dig.

Rinella











2 kommentarer:

  1. Ja, detta är ett underbart paket som jag tycker mycket om.

    SvaraRadera
  2. Tack Elisabeth

    Japanska njutar paket är så gott att skapa. Jag blir så glad o lycklig när jag gör dem.

    SvaraRadera